Så långt räcker en kilowattimme

När du räknar hur mycket el du använder så räknar du elen i kilowattimmar.

Du kan använda en infravärmare i 30 minuter.  

Du kan använda en hårtork i 37,5 minuter.        

Du kan ha en spisplatta på i 40 minuter.            

Du kan använda mikrovågsugnen i 65 minuter. 

Du kan använda en vattenkokare i 40 minuter.  

Du kan dammsuga i 67 minuter.                       

Du kan använda en brödrost i 60 minuter.           

Du kan använda en LED-lampa på 4 watt i 250 timmar.

En laddare till mobiltelefonen kan sitta i uttaget i 3 300 timmar.

En digitalbox kan stå på i 111 timmar.